روزگار

ز روزگار چه پرسی؟ که روزگار ندارم

رواست که حال من را از شب سیاه بپرسی

که تا سپیده بجز چشم اشکبار ندارم

به من که در همه عمرم به گلشنی نرسیدم

سخن نگو ز بهاران که من بهار ندارم

گهی به درد خود و گه به حال خلق بگریم

در این میانه بجزجان سوگوار ندارم

 

مگر به چاه بگویم شبانه راز دلم را

که یار محرم و معشوق راز دار ندارم

تو سوز عشق ندانی به اشک من ز چه خندی؟

که عاشقم من و در گریه اختیار ندارم

هر انچه دوست پسندد به جان و دل بپسندم

                       که با قضا و قدر دست کار زار ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.waheed.blogsky.com

سلام دوست عزیز!
سال نو بهار نو مبارک ... وبلاگ را هم برات تبریک میگم... ادامه بده ..... کارت عالیست... به وبلاگ من هم بیا ... اگر دلت خواست با هم تبادل لینک میکنیم...
منتظرم .....................بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد